MARKETING I KREATYWNA REKLAMA
Studia podyplomowe

Charakterystyka studiów:

Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych.

Dlaczego warto

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
  • Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
  • Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej, a także przekonywującego uzasadniania swoich pomysłów poprzez analizę case studies, uczestnictwo w pracach grupowych/ projektowych, prezentacjach, dyskusjach;
  • W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych,
  • opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
  • kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
  • kreowania marki i zarządzania nią,
  • tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
  • obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
  • prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
  • organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych i społecznych,
  • tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
  • prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
  • pomiaru efektywności działań marketingowych.

Program studiów obejmuje 245 godzin za łączną liczbę 60 pkt ECTS, w tym:

I semestr:

  • Marketing i strategia marketing-mix, 20h
  • Badania marketingowe i segmentacja rynku, 15h
  • Trening kreatywnego marketera, 10h
  • Psychologia zachowań konsumenckich, 10h
  • Metody i narzędzia e-marketingu, 20h
  • Marka i zarządzanie marką, 10h
  • Efektywna reklama, 20h
  • Nowoczesne i tradycyjne media w promocji, 10h
  • Prawo autorskie i ochrona dóbr osobistych w marketingu, 10h

II semestr:

  • Social Media Marketing, 15h
  • Content Marketing i Copywriting, 15h
  • Kreacja reklamowa, 15h
  • Planowanie i organizowanie kampanii promocyjnej, 20h
  • Public Relations i zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysowej, 15h
  • Event marketing, 10h
  • Marketing społeczny, 10h
  • Place marketing, 10h
  • Prawo w reklamie i marketingu internetowym, 10h

 

Kierownik studiów podyplomowych:
Dr Iwona Lupa-Wójcik

E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl​

Czas trwania:
Studia trwają 2 semestry

Więcej informacji